Ouders over het onderzoek (op cognitief en sociaal-emotioneel gebied) dat wij, samen met hun 9-jarige zoon, uitvoerden; 'Dat is dus Leren-Leren! |
Krissie Derckx |
Wij zijn blij met tevreden cliënten. Hiervoor doen wij iedere dag opnieuw onze uiterste best. Na ieder traject vragen wij iedere cliënt een klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. De gemiddelde clienttevredenheid wordt door onze cliënten beoordeeld met een 8,6 (meting januari 2021) en daar zijn wij heel trots op!
Het kan desondanks voorkomen dat je als klant een keer niet tevreden bent.
Onze professionals werken allemaal conform de aan hun registratie verbonden beroeps(ethische) normen en volgens het Professioneel Statuut Jeugdzorg (mede opgesteld door NIP en NVO).
Wij staan open voor adviezen en tips over hoe wij ons werk beter kunnen doen. En als je onverhoopt een klacht hebt over onze dienstverlening dan horen wij dat graag meteen.
Komen we er samen niet uit dan is het goed te weten dat Talenti a Casa (onder relatienummer 746) is aangesloten bij de Stichting Klachtenbehandeling Gezondheidszorg. Voor meer informatie kun je terecht op hun website www.lkgz.nl
Het kan desondanks voorkomen dat je als klant een keer niet tevreden bent.
Onze professionals werken allemaal conform de aan hun registratie verbonden beroeps(ethische) normen en volgens het Professioneel Statuut Jeugdzorg (mede opgesteld door NIP en NVO).
Wij staan open voor adviezen en tips over hoe wij ons werk beter kunnen doen. En als je onverhoopt een klacht hebt over onze dienstverlening dan horen wij dat graag meteen.
Komen we er samen niet uit dan is het goed te weten dat Talenti a Casa (onder relatienummer 746) is aangesloten bij de Stichting Klachtenbehandeling Gezondheidszorg. Voor meer informatie kun je terecht op hun website www.lkgz.nl